fredag 28. august 2009

Ukas produkt:D

Jeg har bestemt for å begynne med 2 nye ting:
Ukas produkt og ukas bilde.
Det blir ikke noe bilde den uka her men neste uke så blir det.
Du skjønner at i morgen så drar jeg til zakynthos, Hellas.
Endelig litt ferie, det trenger jeg sårt:D

Uansett ukens produkt er Body scrub fra SOAP&GLORY:D
Den er helt utrolig bra og fjerner tørrhet og løshud.
Jeg slet med tørr hud på albuene, men etter jeg begynte å scrubbe 1 gang innimellom er dette helt borte. Trenger ikke å smøre meg engang.

Den ser sånn her ut:


Du kan få kjøpt dem på boots som nå har kommet til Norge.
Den koster 64 kr og er ganske så drøy:D

Håper dere liker den like mye som meg:D

Snakkes om en uke:D
Klemmer
MAdelene

2 kommentarer:

  1. Så morro:) der fant du noe å skrive om ja:) kjekt å få litt tips til ting:P ( som om jg noengang har tid til å skrubbe meg:P

    Kos dere masse!!

    SvarSlett
  2. tror det trengs en oppdatering her jeg søs.. kan jo legge t bilder av hvor du bor da... får prøve på en tur etter jul ja. får ikke fir i desember og er litt styr med ferien. men vi prøver:D

    SvarSlett